Портал Kraft Foods Ukraine: невпинне змагання за увагу співробітника в сучасному інформаційному полі – виклики й здобутки

Posted by on Окт 31, 2013 in Участники 2013 | Комментарии ()
Портал Kraft Foods Ukraine: невпинне змагання за увагу співробітника в сучасному інформаційному полі – виклики й здобутки

Intranet_Kraft_Foods_Ukraine_1

Основні задачі, що стоять перед командою внутрішніх комунікацій компанії «Крафт Фудз Україна» – інформувати та залучати співробітників до комунікаційних каналів.

Якщо говорити виключно про Інтранет, то аби цей сайт був «живим» й дійсно цікавим для працівників, інформація на ньому має з’являтись оперативно, бути корисною, цікавою та мотивувати людей коментувати новини. Інакше, Інтранет програє традиційним медіа й соціальним мережам, де новини поширюються блискавично швидко і до яких всі працівники мають доступ 24/7.

Intranet_Kraft_Foods_Ukraine_3

Зважаючи на такий виклик, нещодавно командою був переглянутий весь внутрішній сайт компанії й розроблений план дій щодо покращення Інтранету:

  • Відтепер, новини стали коротшими, проте виходять значно частіше – 2-3 статті на день.
  • Велика увага приділяється фото та відео матеріалам.
  • З’явились нові рубрики на Інтранеті, як, наприклад, «Фото Тижня», куди всі працівники надсилають свої знімки для публікації.
  • Деякі найважливіші матеріали готуються заздалегідь й публікуються разом із першими фото «наживо» в момент проведення подій.
  • Працівники мають можливість прокоментувати будь-яку новину, що з’являється на сайті.

Intranet_Kraft_Foods_Ukraine_2

В планах на найближчий час:

  • Адаптувати внутрішній сайт для перегляду на мобільних пристроях.
  • Додати можливість голосування на Інтранеті.

Нещодавні оновлення на внутрішньому сайті були дуже гарно сприйняті співробітниками, отримано багато позитивних відгуків, зокрема й від Ради Директорів компанії.

Как вас зовут?

Дар’я Бойко

Как называется ваша компания?

Крафт Фудз Україна

Как назовёте ваш проект?

Невпинне змагання за увагу співробітника в сучасному інформаційному полі – виклики й здобутки

Выберите номинацию

Управление знаниями и информацией

Комментарии жюри

Елена Кропивянская
Это не просто коммуникационное решение, это решение позволяет отслеживать уровень мотивации и развивать канал продаж. Отличное решение!
Александра Криштапович
Мой выбор – пользовательский контент. На портале Carlsberg географически удаленные друг от друга и не работающие в офисе торговые представители получили возможность общаться, обмениваться своими ноу-хау, советами, знаниями. Так создается живое сообщество, которое само регулирует процесс обмена информацией и идеями, что помогает каждому конкретному пользователю в его ежедневной работе.
Александр Демидов
Использование принципов социальных сетей, способствует более эффективному решению задачи обмена знаниями и информацией внутри компании. Супер пример!
Оксана Золотаренко
Портал стал действительно востребованным среди команды торговых представителей как базой знаний и обмена опытом.
Андрей Погорелый
Высокий уровень вовлеченности сотрудников + портал не только полезный, но и интересный.